Ik ben Thijs, 40j heb 2 kinderen + 1 bonuskind.
Toen me 2 jaar geleden verteld werd door de longarts dat ik niet te genezen ben, en dat ik moet leren leven met copd nam ik daar geen genoegen mee.
Ik ben podcasts gaan luisteren wat ik nooit eerder deed, in het begin over ademhalings technieken, maar snel kwam ik ook o.a de hete hangijzers podcast tegen en kwam ik erachter dat er veel meer mogelijk is, dat ik niet alleen ben, en niet gek ben, ook in het covid verhaal had ik nooit geloofd.
Dus fijn hier met gelijkgestemden samen te kunnen en mogen zijn!