Hej Eftersom marknadsanalysen är på söndag kommer jag att lägga mitt fokus på den och därför själv stå över lunchsnacket idag. Jag vill helt enkelt spara en del av innehållet tills dess. De som vill träffas får självklart göra det ändå. Länken finns i kalendern. Jag har inte skrivit lika många inlägg den senaste tiden, främst eftersom jag upplever att det makroekonomiska läget i stort sett har varit oförändrat den senaste månaden. Det betyder däremot inte att forumet behöver stå still. Medlemmar får gärna dela egna tankar, observationer eller frågor. Tanken med forumet är inte att det ska vara en ensidig informationskanal, som exempelvis Facebook, utan en plats där fler bidrar till samtalet.