כאן מדברים על כל מה שקשור להשקעות נדל״ן בארה״ב — חופשי, פתוח ומקצועי. אנחנו עוקבים אחרי השיח ודואגים שהמידע יהיה מדויק ונכון, אבל מזמינים אתכם לעלות מחשבות, נקודות מבט ושאלות. שיחה טובה היא חלק מהלמידה המשותפת שלנו.
שדיברת באחד מהסרטונים של הניתוח פליפ אמרת שהחברת גז לא יכלה להגיע בגלל שלג, זה משהו שאתה לוקח בחשבון כשאתה עושה פליפים לפי התקופה בשנה? כי זה ממש יכול לעלות את עלויות האחזקה שלנו במידה וזה מעקב פרויקטים בכמה חודשים