Jag bara Ă€lskar Trader os.... đŸ€©
Jag har en mapp med journalanteckningar i Affluency som heter lÀrdomar. Kan du lÀsa den?
Ja. Det finns en anteckning i den mappen, skriven 2026-05-15 direkt efter Nasdaq-traden som gick till SL:
Kan du lÀgga till, "kontrollera och ta med lÀrdomar i Trader OS veckoanalys", som en pÄminnelse till mig, samt ett incitament att analysera lÀrdomar mer frekvent.?
Klart. Mallen Ă€r uppdaterad — "LĂ€rdomar frĂ„n Affluency" Ă€r nu ett fast avsnitt i varje veckoanalys,
5
1 comment
Lars Remsén
2
Jag bara Ă€lskar Trader os.... đŸ€©
powered by
Affluency Lab
skool.com/affluency-lab-9780
Trading Ă€r ett inre spel. Affluency Lab Ă€r Sveriges öppna behavioral trading-community — free downloads, mĂ„natliga calls, peer-discussions.
Build your own community
Bring people together around your passion and get paid.
Powered by