Activity
Mon
Wed
Fri
Sun
Jul
Aug
Sep
Oct
Nov
Dec
Jan
Feb
Mar
Apr
May
Jun
What is this?
Less
More

Memberships

Bewuste Bondgenoten

342 members โ€ข Free

2 contributions to Bewuste Bondgenoten
Kennismakinggesprek deze vrijdag om 20u.
Hey even een herinnering dat we overmorgen vrijdag 28 november een kennismakinggesprek gepland hebben om 20u. Als je er graag bij wil zijn, klik dan ff op deze link en voeg het toe aan je agenda. https://www.skool.com/bewuste-bondgenoten/calendar?eid=66bab7fcd83c4314927f8199c482b9b9 De link staat in de omschrijving en de groepscall zal gebeuren binnen dit Skool platform. Tot gauw, Filip
0 likes โ€ข Nov '25
Ik kan jammer genoeg niet aanwezig zijnโ€ฆ tot op een volgende sessie!
Introduceer Jezelf
Stel je even voor aan de groep zodat we jou beter leren kennen met zoals vragen als: โ€ข Wie ben je? โ€ข Wat is je passie of grootste talent? โ€ข Wat zou je graag wensen of zien van deze community? โ€ข Heb je zelf nog iets dat je wenst toe te voegen over jezelf en je kijk op de wereld? โค๏ธ
7 likes โ€ข Nov '25
Hey, ik ben Patrick, 57 jaren op de teller, uit Brugge. Ik ben contactlens-specialist en werk liefst met medische contactlenzen omdat deze life-changing zijn voor veel mensen en dit een grote voldoening geeft. In mijn praktijk geef ik -voor wie er open voor staat- ook adviezen over voeding, supplementen, algemene gezondheid, spiritualiteit, of gewoon steun waar nodig en gewenst. Ik ben al mijn hele leven bezig met "het alternatieve", veel gelezen, cursussen gevolgd, veel therapieรซn en schaduwwerk gedaan om zelf vooruit te komen... Ik voel ook dat ik gesteund en gestuurd word en dat de juiste mensen op het juiste moment in mijn leven komen, waar ik erg dankbaar voor ben (hoewel dit telkens weer verdieping en inspanning vraagt; maar dan ook weer meer groei genereert). Alles is dubbel hรฉ ;-) Corona was hels voor mij, ik ben dan ook de rabbit hole in gedoken en heb het slechtste van de wereld gezien. Nu kijk/luister ik geen nieuws meer, werk graag in mijn moestuin, en geniet van een mooie wandeling. En stiekem kijk ik uit naar "De Verlosser" maar ook daar grote twijfels! Ha, wat mij meteen opviel: heel veel mannen hier!! In tegenstelling met alle cursussen die ik al volgde... leuk!!
1 like โ€ข Nov '25
@Johan Koopsen hi, waar zit je ergens in Portugal? Wij bezochten de Alentejo in september: heel mooi en zoooo stil, zalig!
1-2 of 2
Patrick Dumon
2
12points to level up
@patrick-dumon-4378
denker, doener, zoeker, handig, lezer, wandelaar, natuurliefhebber, (on)geduldig, ... en altijd benieuwd

Active 18h ago
Joined Nov 2, 2025
Powered by