Hej! Tog en välbehövlig paus den här helgen - endast en deklaration kvar att göra - en kund som behövt komplettera en del material och äntligen gjort det - och ett fåtal som jag väntar godkännande för signering på bara så där skall bara tryckas på en knapp när de kunderna svarat - och flyttade över det allra mesta från min gamla host till Webbas. Jag hade redan valt en mall etc. så det var text och bildval som skulle göras. Ett par saker behöver fixas layoutmässigt och så skall jag peka om domänen jag har. Har dock fått be min tidigare host om hjälp då den dator jag tillverkade min kurs på kraschade och det materialet finns ingen annanstans i dagsläget. Hoppas det går smidigt att ordna....Annars får jag väl göra en ny kurs... Har också funderat en del på vad jag skall ha i ett gratiscommunity och vad som skall vara i ett betalt community, vad tycker ni: GRATIS: Grupplive 1 x / månad Ställ frågor i forumet Köpa kurser / e-produkter till fullt pris BETALT: 1 one-on-one frågestund i månaden 1 grupplive i månaden Lyssna på nya avsnitt av podden före alla andra Ställ frågor i forumet Köpa kurser / e-produkter med bra rabatt (25-50%) Befintliga redovisningskunder skall också ha en viss rabatt till det betalda communityt.