Dagens blogg är en "vlogg", d v s jag har talat in 26 minuter om min vardag, min dag idag, lite om sommarkurserna och lite annat. Klarar du av att lyssna hela tiden med intresse då kan sommarkurserna vara något för dig, där jag freebasear hela tiden. Önskar dig en härlig tisdag 🥰
Ps, missade att tala om draken, för bilden är min nya drake på mitt rökkvartskluster. Det kanske blir en annan gång, detta med drakar.