Çok çalıştınız emekleriniz büyük. Son bir hafta kaldı. Güzel haberleriniz geliyor mutluluğumuz artıyor. bu haftayı da dengeli ve planladığımız gibi geçirerek sınavlara moralli ve güçlü gireceğiz. Sınavda denemelerde yaptığımız gibi iyi bir işi çıkararak mutlu bir şekilde lise hayatına başlayacağız. Şimdiden başarılar. Tekrar tekrar görüşeceğiz. bu başarı hepinize nasip olsun 😃https://youtu.be/3f2zN2dARdk?si=MpZily5zTSB6fH3Z