Ik zag dat je een nieuw groep plaatje had gemaakt voor Discovery 😁
Ik vind em leuk!
Hou er wel rekening mee dat de teksts leesbaar moet zijn bij het scrollen door Discovery op je telefoon.
De meeste tekst is erg klein nu en zal zeker niet leesbaar zijn, wat een gemiste kans is 😊
Voor alle anderen, hoe ziet jullie plaatje er uit?