Eg mista piffen og pågangsmotet for dette teppet da det var lenge å vente på siste lappemønster... Og da det endelig kom og det var så enkelt at... Det egentlig ikkje går an... Mista eg piffen heilt.
Men så tok eg meg sammen, fann eit finare og meir avansert tradisjonelt mønster og strikka den siste lappen. No er teppet hekla sammen og det vart ganske bra. Det er i alle fall mykje ulikt å feste auga på. Ikkje så rolig som mange andre tepper, reknar eg med.
Strikka i Alpaca Storm fra Vikinggarn totalt 1412 g.