I går hadde vi siste skoledag på videregående Facereading skolen, altså fordypning 🧑🩰
Vemodig, men kjenner meg klar for en ny giv 🌱
Jeg feiret så klart med én sprudlende kombucha, mango smak, så må innrømme jeg sov litt lenger i dag 🛌 Eller i hvert fall tillot meg og bli i sengen og scrolle litt.
Facereading skolen har vært en reset i livet mitt, hvor jeg har lært og finne igjen den jenta, hun som jeg hadde tro på en gang, hun som lot lyset sitt skinne og gi henne plass ❤️
Egentlig er det denne skolen vi skulle hatt som barn, ikke en skole hvor vi alltid skulle finne 5 feil!
Hadde jeg visst at ansiktet mitt inneholdt så mange kvaliteter som jeg har lært nå, ville ikke livet blitt så hardt, men på den annen side, jeg hadde nok ikke vært den jeg er i dag!
Og er det en ting jeg har lært , så er det at vi er akkurat der vi skal være! Akkurat NÅ!
Ha en fortreffelig lørdag, godtfolk ❤️