Jeg har hatt noen herlige dager med yngstemann hjemme 👦🏼
Han kan jeg ha lange og dype samtaler med, det er skikkelig gull for meg ⚜️
Vi har hatt sene kvelder og myke og lange morninger med koselige frokoster 🥚🥯
Dette gir meg indre fred og ro 🧘♀️
Ro Ro Ro 🚣
Jeg la meg selv og mitt rett opp på hylla og var for det meste bare til stede sammen med han ❤️
Så i går kveld når han dro klarte jeg og pludre ned noen linjer på About siden min 🙌
Gå gjerne inn og sjekk om det er innafor 🌼
Rettelse tas i mot med glede 😇