אני מתחילה להבין מה הסיבה שאני ככ נהנית מהקורס הזה. הוא מדבר ממש את הערכים וההתפתחות שלי. אני ממש מאמינה בצעד צעד. בלאתגר את עצמינו אבל לא בקפיצות גדולות מדי. כי יש אתגרים שהם גדולים מדי ואנחנו נצא לדרך, וגם נכבוש פסגה.. אבל אחרי זה האנרגיה פתאום 'תיגמר'. תהליך בעיני צריך להיות מןדע, נכון, ומאד מותאם אישית 🙏
ממש ממליצה לשמוע את חלון המסןגלות )פרק 3 בשבוע השני)
לזהות מה מחוץ לחלון ומה אני כן מוכנה לאט לאט להכניס. אני קןראת להתהליך הזה "להתרגל" לרעיון. לתת לו להתבשל או שלב דגירה 😁
והיום הבנתי, שבאזורים אחרים בחיים שלי, דווקא לא בעסק - אני עושה את זה הרבה.
והגיע הזמן שאקח התפתחות שהצליחה באזור שהוא 'תחביב' ואאמין בעצמי שאני יכולה להכניס אותו גם לעסק.
ואני לגמרי בכיוון 👏
תודה לירז 💜