וואוו חייבת להגיד שהשבוע השלישי ממש מאתגר. כי הוא שם מראות, והוא תכלסי, ובעצם דורש פעולות פרקטיות. זה מדרבן בהחלט וגם מעלה פחדים 🙏
אני יכולה להגיד על עצמי (קודם כל מה כן) שאני יודעות למתק תוצאות מתהליך, וגם לראות התקדמות והצלחות קטנות.
לעומת זאת כל נושא ניהול הכסף, ברמה יותר מתקדמת ממה שאני כבר עושה - זה כבר ממש מאתגר. אני מבחנה את החשיבות. ומכניסה לעצמי לאקטיבציה להיות יותר בהתבוננות ובהמשך בדואינג במישור הזה.