וואוו.
שיעור 5 שמדבר על הלופים המחשבתיים. ממש שם לי מראה! את התיאוריה אני מכירה, וגם עושה דרך עם התפישות הישנות שלי.
יחד עם זה השאלות שנשאלות באמצע הפרק - מוציאות את התפיסות הכי עמוקות.
אלה שיוצאות באוטומט;, גם אם הראש אומר 'זה כבר לא אני'
זה ממש גרם לי להאט ולהבין שיש פה עוד עבודה לעשות.
אני אשמע את השיעור הזה שוב!
אחד השיעורים החשובים. תודה לירז! מומלץ.
איזה צעד אני עושה במציאות? מחזירה את הסדר לשבוע העבודה שלי. ומתחילה לחשוב כמו האישה שאני רוצה להיות - זה שלב שקשה לי. ואני כותבת פה כדי להתחיב לזה :)
זה יתחיל מבפנים ויצא לפעולות בחוץ